QUANTOX IT LIGA PRAVILA

Početak turnira je : 25.04.2020

Liga će se igrati isključivo SUBOTOM i NEDELJOM
Zamišljena je kao LIGA ŠAMPIONA sa 32 ekipe podeljene u 8 grupa po 4 ekipe !
GRUPE 1-4 IGRAJU U SUBOTU – 25.04.2020
GRUPE 2-8 IGRAJU U NEDELJU -25.04.2020
ELIMINACIONA FAZA 1/8,1/4,1/2 finala – 02.05.2020
FINALE i MEČ ZA 3 MESTO – 03.05.2020

1. Verzija Igre
1.1. Koristi se najnoviji update CS:Go-a

2. Dolazak ekipa
2.1. Dolazak ekipa:
• Sve ekipe su dužne da dođu pola sata pre nego što je najavljen početak meča.
• Tim koji kasni više od 10 minuta će izgubiti meč sa 16-0 kao podrazumevani gubitak.
2.2. Raspored mečeva možete pogledati ovde:
• http://
• Kašnjenje neće biti tolerisano.

3. Anti-cheat sistem
3.1. Koristi se VAC anti-cheat sistem, koji Valve sprovodi

4. Selekcija mape
4.1. Map pool
• Vertigo (de_vertigo)
• Dust2 (de_dust2)
• Inferno (de_inferno)
• Mirage (de_mirage)
• Nuke (de_nuke)
• Overpass (de_overpass)
• Train (de_train)
4.2. Pravo prvensta kod banovanja mapa
Samo kapiteni timova prisustvuju banovanju mapa.
Tim koji prvi banuje ce biti odabran od strane sudije, bacanjem novcica.

4.3. Banovanje mapa
Team A zapocinje proces banovanjem prve mape
• Team A uklanja jednu (1) mapu.
• Team B uklanja dve (2) mape.
• Team A uklanja dve (2) mape.
• Team B uklanja jednu (1) mapu.
• Preostala mapa je mapa koja ce se igrati.
STRANE NA MAPI SE ODREDJUJU NOZ RUNDOM.
4.4. Best-of-Three (Bo3) Matches
Team A zapocinje proces banovanjem prve mape:
• Team A uklanja jednu (1) mapu.
• Team B uklanja jednu (1) mapu.
• Team A bira jednu (1) mapu.
• Team B bira jednu (1) mapu.
• Team A uklanja jednu (1) mapu.
• Team B uklanja jednu (1) mapu.
• Preostala mapa ce biti mapa broj tri (3) ukoliko bude potrebno.
Svaki tim bira stranu na mapi koju je odabrao njihov protivnik.
Strane na poslednjoj mapi se odredjuju noz rundom.

5. Match podesavanja
5.1 Podesavanja
Podesavanja koja ce biti koriscena na svakom od servera:
• Rounds: Best out of 30 (mp_maxrounds 30)
• Round time: 1 minute 55 seconds (mp_roundtime 1.92)
• Start money: $800 (mp_startmoney 800)
• Freeze time: 20 seconds (mp_freezetime 20)
• Buy time: 20 seconds (mp_buytime 20)
• Bomb timer: 40 seconds (mp_c4timer 40)
• Overtime rounds: Best out of 6 (mp_overtime_maxrounds 6)
• Overtime start money: $16,000 (mp_overtime_startmoney 16000)
• Round restart delay: 5 seconds (mp_round_restart_delay 5)
• Break during half time: 2 minutes 30 seconds (mp_halftime_duration 150)
• Break during half time in overtimes: disabled.

6. Overtime pravilo
6.1. U slucaju da bude nereseno nakon 30 rundi (15-15), igra se overtime best of 6 (mp_maxrounds 6) sa pocetnih $16 000 (16k $) (mp_startmoney 16000)
Na pocetku poluvremena timovi ostaju onako kako se i game zavrsio, dok ce na poluvremenu overtime-a promeniti strane.
Overtime igra se nastavlja sve dok jedan od timova ne pobedi.

7. Match serveri
7.1. Obezbedjeni su od strane organizatora turnira.
7.2. Svi server su 128-tick.

8. In-game chat pravila
8.1. Zabranjeno je vredjanje protivnika/prozivanje protivnika!
• Vredjanje organizatora i admina turnira
• Pisanje i spam chat-a za stvari koje nisu vezane za turnir ili taj game
8.2. Dozvoljeno je pisati sve sto se tice tehnickih problema

9. Pauza
9.1. Pauze su dozvoljene samo tokom freeze time-a, bez obzira na to kada ih timovi zatraze.
(Ukolio tim trazi pauzu tokom runde, pauzira se tek nakon te runde u freeze time-u)

10. Tehnicke i takticke pause
10.1. Timovi mogu zatraziti pauzu tokom game-a, s’ tim sto tehnicke pauze ne mogu biti duze od 5 minuta, a takticke ne duze od 30 sekundi.
10.2. Timovi imaju pravo na po jednu (1) tehnicku i po (1) takticku pauzu tokom game-a
10.3. Ukoliko tim iskoristi pauzu tokom regularnog dela match-a nema pravo na pauzu tokom overtime-a
10.4. Admin servera moze pauzirati game po potrebi i/ili ukoliko komanda za pauzu ne radi

11. Izmene rostera
11.1. Izmene igraca su moguce ukoliko su timovi prijavili sestog igraca
11.2. Sve izmene moraju biti prijavljene organizatoru, minimum 30 minuta pre match-a
11.3. Ukoliko se desi da jedan od igraca ima problema sa konekcijom i/ili problema druge prirode, taj igrac moze biti zamenjen u toku match-a.
Match moze biti pauziran od strane admina u tom trenutku, ali pauza ne sme biti duza od 5 minuta.

12. Problemi sa serverom
12.1. Ukoliko se desi da server ne radi i/ili neko od igraca bude izbacen sa istog zbog greske na serveru, admin ce odraditi reset runde ili celokupnog match-a.
12.2. Restart rundi ili celokupnog match-a je moguc samo ukoliko je problem do servera (ne odgovaramo za licne probleme igraca)
12.3. Mec ili runda nece biti restarovani ukoliko je jasno da je problem do takmicara!

13. Bug-ovi i glitch-evi
13.1. Zabranjeno je koriscenje bug-ova i glitch-eva u potpunosti, i njihov exploit ce biti sankcionisan!

14. Sankcije
14.1. Tim može da dobije upozorenje ako neko od igrača počini bilo koji od sledećih prekršaja:
• Odbija da sledi zvanična uputstva za turnir.
• Kasni u svom naznačenom rasporedu.
• Za nesportsko ponašanje.

15. Prava na foto, audio I video material
15.1. Ucescem na turniru sve ekipe/kompanije, kao I njihovi igraci, prihvataju da “Extreme Gaming,, dobija sva prava na koriscenje audio, video I foto materijala na svojim web stranicama, kao I za sve oblike promocije.

15. Prava na foto, audio i video material
15.1. Učesćem na turniru sve ekipe/kompanije, kao i njihovi igrači, prihvataju da “Extreme Gaming,, dobija sva prava na korišćenje audio, video I foto materijala na svojim web stranicama, kao i za sve oblike promocije.

16. Prava na promociju
16.1. Sva prava na promovisanje zadržavaju organizatori turnira ( “Extreme Gaming,, i kompanija QUANTOX)
16.2. Svaki vid lične promocije i/ili promocije bez dozvole je zabranjen!

PREUZMITE KOMPLETNA ESL PRAVILA